יעלון במתקפה: "אם הנדל והאוזר לא מתיישרים – עליהם להתפטר"

איתי גדסי 1 Comment on יעלון במתקפה: "אם הנדל והאוזר לא מתיישרים – עליהם להתפטר"

לאור התנגדותם של האוזר והנדל לתמוך בהקמת ממשלה הנסמכת ע"י המפלגות הערביות, שר הביטחון לשעבר יעלון אומר בשיחות סגורות, "על הנגל והאוזר להתפטר מהכנסת", בעקבות סירובם להפר הבטחת בחירות | גנץ שוחח עם ראשי המפלגות הערביות לקראת הקמת הממשלה

צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המהלך חסר התקדים של מפלגת כחול לבן וישראל בתינו, בהנהגת שלושה גנרלים להקמת ממשלה צרה, בתמיכת המפלגות הערביות תומכות הטרור, הגיע למשבר חריף לאור התנגדותם של שני חברי הכנסת בעלי השקפת עולם ימנית – צביקה האזור ויועז הנדל להפר את הבטחת הבחירות של המפלגה שלא יקימו ממשלה יחד עם הערבים. בכחול לבן זועמים על ההתנגדות להקמת ממשלה עם הערבים.

יו"ר תלם ושר הביטחון לשעבר בוגי יעלון אמר בשיחות סגורות היום בתגובה להתנגדותם: אם הנדל והאוזר לא מתיישרים – עליהם להתפטר מהכנסת. כך חושף עמית סגל.

בנוסף בכירים בכחול לבן אמרו היום: האוזר והנדל סיימו את דרכם אצלנו. לא ייכללו יותר ברשימה. לאור ההתנגדות להקמת ממשלה צרה הנתמכת ע"י תומכי טרור.

בתוך כך, יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ הודיע היום לאחר הפרסומים, כי "בכחול לבן יכולות להיות מגוון דעות אבל יש רק עמדה אחת והחלטה אחת- של יו"ר המפלגה. לא של בכירים ולא של מקורבים".

בכחול לבן לא נסוגים לרגע מההחלטה להקים ממשלה יחד עם אחמד טיבי ואיימן עודה, יו"ר כחול לבן  ח"כ בני גנץ שוחח לפני מספר דקות עם יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה, עם יו"ר סיעת הרשימה המשותפת אחמד טיבי ועם יו"ר מפלגת רע"מ, ח"כ מנסור עבאס. בשיחות, חזר גנץ על כוונתו להקים ממשלה שתשרת את כל אזרחי ישראל,יהודים וערבים, ולפעול בכדי למנוע מערכת בחירות רביעית.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    יעלון , מוטב שתמלא פיך מים ותשתוק אין גבול לנקמה שלך ובכך אתה מוכיח שאינך שונה במאומה מביבי .